woensdag 15 april 2009

Weer eens wat lootjes





Weer eens wat werk van mij! Gisteren ben ik gezellig wezen croppen bij Hetty, met Hetty en Annie. Reuzegezellig... Veel te veel gekletst, veel te weinig gedaan...
Het lootje My Sweet Love is gemaakt nav een papier-swap op het SA-forum. Ik kreeg een enveloppe met scrapinhoud van Rosalien. Het was echter zoveel, dat ik nog wat dingetjes over heb..
Het lootje You Are My Sunshine heb ik gemaakt met een foto die Benthe en ik uit de hand geknipt hebben, terwijl we heerlijk op de hangmat lagen... Met dit melige resultaat....

5 opmerkingen:

Chantal zei

Gaaaaaaf!!!!! Ookal hebben jullie veel te veel gekletst en veel te weinig gedaan, als dit iedere keer het resultaat wordt is het toch wel heel super hoor.

dutchbird zei

Erg mooi en vrolijk!

groetjes Merel

Karin zei

Zooo, je hebt weer een aantal leuke dingen geplaatst zeg. Ben te lang niet hier wezen kijken, maar ik beloof beterschap hoor.
Groetjes!

sam zei

heel leuk, die onderste vind ik super gaaf!! groetjes sam

Miranda zei

Geweldige lo's!!! Lekker vrolijk!!!
En wat een super leuke foto ook zeg!!!!

Fijn weekend vast!