zondag 30 mei 2010

Nieuw DT werk











Vorige week kreeg ik mijn nieuwe DT pakket van de Scrapbookcompany. Daarin zat o.a. het papier van Kaisercraft: Devonshire. In eerste instantie had ik zoiets van: Wat moet ik daar nu mee, terwijl het toch echt mijn kleurtjes zijn... Na een middagje stoeien heb ik deze twee lootjes gemaakt en ben ik er achter gekomen dat het toch wel erg mooi papier is om mee te werken.... Dus zeker een aanrader!
De libelle is trouwens een ideetje van Marjolein, van de Scrapotheek.

9 opmerkingen:

Margot zei

wat gaaf! die eerste is mijn favoriet, dat komt door die geweldige foto!

Unknown zei

Heel mooi geworden maaike gaaf dt werk.
gr,Lean.

Unknown zei

Ziet er goed uit!
De eerste vind ik heeeel erg gaaf geworden, mede door die super foto maar toch!!

Chantal zei

Knap werk weer geleverd meis, errug mooi allebei

anja curvers zei

Prachtige lootjes hoor Maaike ik heb dit papier ook gekregen als designwerk en heb er toevallig gisteren twee lootjes mee gemaakt. Het zijn echt mijn kleuren maar ik heb er ook een beetje tegenaan lopen hikken weet niet waarom.

sam zei

allebei erg leuk, mooie kleuren!

Miranda zei

Geweldig zeg!!!! Papier past mooi bij de foto's!!!
Leuk gedaan!

Karin zei

Leuke LO's hoor. Vooral de 'oranje' vind ik helemaal super. Groetjes, Karin

Ria zei

Wat een prachtige Lo met het mooie kasteel, hele mooie kleuren die passen er perfect bij.

groetjes Ria S.