maandag 29 november 2010

Kaartenmap of.....





































Monique had een extra challenge bedacht voor de kwartaalchallenge van de Scrapotheek. Een kaartenmap. 12 Bladen in een album, waar je per maand je kaartjes in kan stoppen voor de jarigen... Maar ja... ikke en kaartjes maken... die slag heb ik nog echt niet te pakken... En daarom heb ik er maar een vakantie-album van gemaakt... Eigenlijk een tikje te groot, want ik had alle foto's al op 9 x 13 af laten drukken. Maar ja... Uiteindelijk ben ik wel heel erg blij met het resultaat. Toch de map kunnen maken en een stapel foto's, waar ik maar tegenaan zat te hikken, minder. Het gebruikte papier is van Karen Foster.

10 opmerkingen:

Petra zei

Wat is die mooi geworden Maaike!! Echt prachtig, leuk idee om er je vakantie foto's in te plakken.
Groetjes Petra

Monique zei

Ik vind je map waanzinnig geworden.
Ik vind vooral je inbindsysteem erg gaaf.
Dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Erg leuk dat je toch hebt meegedaan en dat je weer een stel foto's minder hebt

Astrid zei

Hij is echt heel leuk geworden! En het inbindsysteem ziet er grappig uit, hoe heb je die touwtjes nu aan de bladen bevestigd?
EN heb jij je foto los in de 'pockets' gedaan of heb je ze vast gezet.
groetjes Astrid

Chantal zei

Erg gaaf geworden, vind de manier van inbinden ook heel erg leuk!!
Nu toch nog maar een map maken voor de kaarten of niet? Of doe je toch maar niet mee?

irene zei

Maaike ik vind hem in één woord super. Echt leuk hoe je deze opdracht toch een eigen draai gegeven hebt. En er zitten toch nog kaartjes in ook ;0)
groetjes Irene S

Klaske zei

wow Maaike wat een gave map! wat een werk zeg... dat inbinden met die touwtjes op de achterkant is errug gaaf! en vind het wel leuk dat de foto's op dit formaat zijn hoor... mooi overzicht van je vakantie!!!

ennuh over die inkt: ik heb eerst met witte glimmerchalk wat spetters gespoten op het papier, alleen werden die grijs. toen met witte inkt (een colorbox-blokje) en een goedkope oogschaduw-applicator de grootste spetters aangezet met de witte inkt. nu knallen sommige spetters meer van het papier af.

Maaike zei

ik heb em gelukkig in het echt mogen bewonderen want hij komt niet helemaal tot zijn recht
want hij is gewoon supermooi geworden!

Unknown zei

sttt niet veder vertellen maar ik vind dit veel gaver.Heel mooi gemaakt met super details
groetjes,Lean

anja curvers zei

Wow gaaf geweorden Maaike en wat een leuke manier van inbinden zeg heel origineel. Leuke manier om een boel foto's kwijt te raken en zelfs nog kaartjes gemaakt knap hoor.

Miranda zei

wauw Maaike die is mooi geworden zeg, super!!
En wat leuk ingebonden.