dinsdag 28 december 2010

Laatste opdrachten









Vandaag nog lekker de laatste kwartaalchallenge opdrachten zitten maken. Ik heb lekker een week vakantie, maar scrappen moet dan toch kunnen niet waar? Monique had nog een laatste extra opdracht geplaatst, nl een sketch. En in de extra opdracht nog een extra opdracht, nl een kaart maken met dezelfde sketch. Nou, oordeel zelf maar of het gelukt is.
De layout met foto's van Benthe vind ik zelf niet echt super geworden, maar ja. We doen het er maar mee. De opdracht was om verf te gebruiken. Dat heb ik gedaan in de vorm van cracklepaint.

Bedankt allemaal voor het bekijken van mijn werk het afgelopen jaar en voor jullie lieve berichtjes. Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en een nog beter begin voor 2011!

4 opmerkingen:

Maaike zei

leuke sketch!
en daarmee mooie lootjes gemaakt

miriam zei

Mooie lo's heb je gemaakt vooral de bovenste sprekkt me heel erg aan .

gr miriam

Astrid zei

Wat heb je een prachtige foto als blogheader!!
Jij ook de beste wensen voor 2011. En nog bedankt voor je berichtje op m'n blog.

sam zei

allemaal erg leuk!