donderdag 4 augustus 2011

Open Boerderijdag





















Dit jaar zijn er het hele jaar door Open Boerderij dagen die georganiseerd worden door Campina. Wij zijn op tweede Pinksterdag van dit jaar ook naar zo'n open dag geweest. Erg leuk en leerzaam. Naar aanleiding daarvan heb ik dit boekje gemaakt. Het is, geloof ik, mijn goedkoopste boekje tot nu toe, omdat ik lege melk-karnemelk-yoghurt-vla-pakken gebruikt heb voor de pagina's. Het groen geruite papier is een tafelkleed die je mee mocht nemen tijdens die open dag. Je kleedt de rest aan met wat embelishments en uit de pakken geknipte plaatjes en je hebt een boekje.

11 opmerkingen:

Maaike zei

Supergaaf!

Chantal zei

Grappig zo'n "goedkoop boekje". Erg leuk geworden.

Monique zei

Nou ik vind dit een superleuk boekje en dit is dus wat "scrappen" betekent. Dus helemaal toppie.
Ook je lootje die je hebt gemaakt vind ik supermooi.
je bent lekker bezig zo te zien en je hebt een hoop inspiratie. ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je, maar wie weet komt het bij mij ook weer terug.
Fijne avond, liefs Monique

Hetty zei

Je hebt er iets moois van gemaakt. Ik vind het erg orgineel!!

Margot zei

dit is echt gaaf! geweldig!!!

Karin zei

Het is helemaal leuk geworden! Jullie hebben nog wel even flink doorgedronken of -gegeten de laatste 2 dagen trouwens. Hihi.
Groetjes, Karin

Stampidoe@gmail.com zei

super origineel leuk geworden

groetjes yvon

Klaske zei

ik vind m superleuk Maaike! leuk met alle spullen van zo'n dag en gaaf met al die bijna-pagina-grote foto's. Die vertellen zo een prachtig verhaal!!

Miranda zei

Wauw echt een super gaaf boekje, en dat van melk pakken.
Leuke foto's ook.

Groetjes miranda

Margriet Tournier zei

Wat een SUPERleuk boekje!! En helemaal als je weet dat het met allemaal scrap, dus afval is gemaakt. Loeigoed! (-:

Groetjes,
Margriet

Martine zei

Wat een ontzettend leuk boekje Maaike! Erg origineel zo van melkpakken en een tafelkleed, hoe kom je erop?! Geweldig! Groetjes, Martine