zondag 6 januari 2013

Kasteel Rosendael

Het jaarlijkse vrijwilligersuitje van het GLGK, afdeling Hernen/Leur, ging dit jaar naar Kasteel Rosendael in Rozendaal bij Arnhem. We kregen een rondleiding over zowel het landgoed (en langs de beroemde Bedriegertjes) en door het kasteel zelf. Helaas mocht ik in het kasteel zelf geen foto's maken, maar mijn collega Ton Rottengather mocht dit wel. Dus dank dank voor de foto's van de binnenzijde!
Het boekje is gemaakt naar aanleiding van een workshop bij De Scrapheap. Chantal kwam op het idee om papier van Graphic 45 te gebruiken. Ik ben dus letterlijk en figuurlijk buiten mijn boekje gegaan met dit papier. Maar het past er mooi bij, dus Chantal: Ook dank aan jou!









6 opmerkingen:

Ria zei

Een prachtig kasteel is dit, je hebt het juiste papier ervoor gekozen want het is een prachtig boekje geworden !!

groetjes Ria

Unknown zei

Super mini en de vorige is ook al zo gaaf .
Ook een heerlijk 2013 en dat we maar veel crea´s maken hahahahha
doeggggg,Lean

Chantal zei

Haha, zoals ik al heb gezegd, het papier is voor deze fotoos gemaakt.
Het boekje is helemaal te gek geworden, ondanks dat het "inbinden" niet ging zoals het hoorde.
Superleuk en goed dat je het toch afgemaakt hebt.

nit@ zei

wow maaike wat een gaaf boekje heb je gemaakt!

groetjes
anita

Scrappiness zei

goed advies van Chantal want het papier is inderdaad perfect bij de foto's! Prachtig geheel geworden, mooie foto's ook.

Hetty zei

Het is echt een gaaf boekje geworden!