dinsdag 23 juli 2013

Twee lootjes



















Omdat het hier al even pijpenstelen regent, ben ik mijn scraphok ingedoken om deze twee lootjes te maken.
De eerste (Mosselse Zand) heb ik gemaakt naar aanleiding van de Zomerwedstrijd op het SA forum.
De tweede (Amazing View) heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch-challenge op het Scrapplezier blog.
Voor beiden heb ik de restjes papier van Carta Bella gebruikt. Hetzelfde papier als voor mijn Kröv-album.

Bedankt weer voor het kijken!

5 opmerkingen:

Alida zei

Ik vind ze allebei supermooi Maaike, lekker strak en veel te zien en veel foto's. Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij ScrapPlezier.

Unknown zei

Ze zien er goed uit maaike! Mooie indeling!

Astrid Zwaan zei

Hoi Maaike,

Ten eerste Top dat jij weer meedoet aan de sketch challenge@Scrapplezier.nl, namens het gehele team wil ik jou daar voor bedanken.

Geweldige uitwerking van de sketch, mooie indeling en ik vind de kleuren geweldig.

Stampidoe@gmail.com zei

Het blijven twee geweldige lootjes Maaike en het papier heeft ene hoog kwijl gehalte.

Chantal zei

Super deze, gaaf papier! Ikzouhet zo zelf gekocht kunnen hebben...